Xiaomi Mi Band 2 megrendelés kronológiája

Egy ideje szemezek a fitnesz eszközökkel. Nézelődtem, gondolkodtam, majd jött a mi band 2. Mondom magamnak, hogy ezt ki kell próbálni.
xiaomi-mi-band-2.png
Olvasgattam teszteket, nézegettem, hogy honnan tudom minél jobb feltételekkel megvásárolni. A hardverapro.hu -n amiket találtam, mind jegelve voltak, de írták, hogy rendelés alatt van, mind elkapkodták, de ha érdekel,  akkor két három héten belük érkezik a cucc, és megtudom vásárolni. Mondom, ennyi idő alatt külföldről is megtudom rendelni, sőt olcsóbban is mindennel együtt. Nézelődöm, nézelődöm, és a TOMTOP.com-on nagyon jó áron sikerült megvenni 37,99$ -on, ami átszámolva bőven 11e ft alatt van. Jött az elhatározás, lecsapok rá, két három hét alatt megérkezik.
Majd jött a pofára esés.
2016.08.03: Megrendeltem a terméket, és várok, és várok.
Nézem, az oldalon a termék nyomon követését, de semmi változás, még nem került szállítás alá. 
2016.08.16: A TomTop-ra írtam, hogy mi a helyzet, merre jár a termék, miért nem került szállítás alá?
2016.08.17: Semmi válasz, elvileg 24 órán belül válaszolniuk kellene.
A megrendelés státusza még mindig azt mutatja, hogy nem került szállítás alá:
tomtop_1.JPG
Ismét rájuk írok. 
2016.08.18: Ismét eltelt 24 óra semmi infó, visszajelzés, státusz ugyanaz. PayPal-on pénz visszafizetést  kezdeményeztem.
Eltelik 7 óra, majd jön a visszajelzés, hogy a csomag szállítás alá került, és küldtek egy megrendelés nyomonkövetés linket, ami a következő történések láthatóak:
tomtop2.JPG
Ez alapján úton van. Amiben kételkedem, talán jogosan is.
Mennyire meglepő már a státusz is változott:
tomtop1_1.JPG
Fura, nagyon fura, hogy paypal reklamáció után egyből jött az e-mail, státuszváltozás, meg a nyomonkövetés is.

Most kíváncsian várom, hogy milyen sztori fog kisülni ebből. Addig is várok, és várok, és várok, majd újra jelentkezem.