3. Nap-Reggeli és vacsora

Elfeledvén a vacsorai rossz desszertet, végre ismét reggel. A nap csodásan süt ma is, megyünk kirándulni. Várlátogatással, fagyizással kecsegtető nap áll előttünk, de menjünk reggelizni. Már mondhatni rutinosan próbáljuk elkerülni az esti pincért. Választunk egy szimpatikus asztalt, a nagy juharfa árnyékában és vadászni kezdek egy pincért, hogy hozzon nekem gluténmentes kenyeret. Sikerül is elkapni egyet és megkérni, hogy hozzon nekem gluténmentes kenyeret. Biztosít felőle, hogy hamarosan hozza. Szuper, megyek addig is vadászok szalámit, sajtot meg lehet egy tükörtojást is.

Lassan minden elfogy a tányéromról, de a kenyér nem érkezik meg és ez így is marad a reggeli végéig. Sajnos a mai napon nem sikerült kenyeret kapnom reggelire, de nem baj, a vacsora biztosan jobb lesz.

Elindulunk megnézni a várat. Nagyon szép és megéri a 600,-Ft-os belépő. Egyre magasabbra és magasabbra tudunk felmenni, az elénk táruló látván pedig nagyon szép. A Balaton az egyik oldalon, a másik oldalon a Bakony nagy hegyei láthatóak. Nagyon szép, de iszonyatosan meleg van. Mivel nem kentük be magunkat naptejjel, így pólóra égünk, de lefelé vár ránk, a fagyi. A vár aljánál isteni finom gluténmentes házi készítésű fagylaltozó van. Bár nem olcsó, mert 280,-Ft egy gombóc fagyi, de megéri, mert lapáttal adják és nem húzzák le. Egyébként pedig isteni finom!!!

Körbe kocsikázzuk a környéket, mert nincs kedvünk sétálni majd az egyik hajókikötőben etetjük a hattyúkat a zoo csemegével és elhatározzuk hajókázni fogunk valamelyik nap.

Vissza a szállóra, egy kis wellness és napozás a teraszon, majd indulunk vacsorázni. Már nem kérem az étlapot, mert nem látom értelmét. Megnézem mi a menü. Szerencsére van megint húsleves, még mindig isteni finom, bár a zöldségeket továbbra sem találom bele, pedig egy kis répa vagy husi jó lenne bele. Főételnek pedig ismét csirkemell, de most grill zöldségekkel. A padlizsán és a cukkini sajnos nagyon megszívta magát olajjal, de a paprika finom. Sajnálom, hogy nem tényleg grillen készült. A csirke viszont olyan száraz, hogy még én is jobbat készítek. Lehetett volna hozzá valami szószt is adni, amiben nincs liszt, de majd talán legközelebb. A desszerttel továbbra sem próbálkozom, inkább a szobában eszem egy csokit, megint. Finom a csokoládé, de a jóból is megárt a sok. Jó lenne egy muffin, vagy egy finom madártej.